До нового реєстру неприбуткових організацій Кременчука не включено 596 суб’єктів

До нового реєстру неприбуткових організацій Кременчука не включено 596 суб’єктів

Станом на 1 липня по Кременчуцькій ОДПІ 1520 неприбуткових організацій увійшли до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій. 

Всі вони привели свої установчі документи у відповідність до норм п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України та вчасно подали копії таких документів до контролюючих та реєстраційних органів.
При цьому 596 установ та організацій не привели свої установчі документи у відповідність до норм п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України та не подали копії таких документів до контролюючого органу, в тому числі: головний офіс Кременчуцької ОДПІ -350 організацій, Горішньоплавнівське відділення – 90, Глобинське відділення – 62, Кобеляцьке відділення – 52, Козельщинське відділення – 42 організації.
Нагадаємо, що що відповідно до п.35 підрозділу 4 «Особливості справляння податку на прибуток підприємств» розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткові організації), внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) на день набрання чинності Закону України від 17.07.2015 №652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам п.133.4 ст.133 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру зобов’язані були до 01.07.2017 привести свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.
Порядок ведення Реєстру, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з реєстру встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 зі змінами (далі – Постанова №440.
Згідно з абзацом шостим пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 зі змінами, неприбуткові організації, які у встановлений строк (до 01.07.2017, релігійні установи – до 01.01.2018) не привели свої установчі документи у відповідність до вимог, встановлених п.133.4 ст. 133 Податкового кодексу України, та не подали копії таких документів контролюючому органу, виключаються контролюючим органом з Реєстру.
Суб’єкти, які не включено до Реєстру, вважаються платниками податку на прибуток підприємств на загальних підставах.

 

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: